Bildregn!

2011-06-09 @ 13:22:46<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har fortfarande inte köpt en kortläsare, men däremot så hade jag lite bilder på telefonen som jag tänkt dela med mig av. Här kommer de i alla fall. :P


Schnöggingarna!


Älskade människor! ♥


Hugo har målat en häst. (Det blå)


Lek!


Du och jag mot världen!


Dopdukning


Cykling på hög nivå! ^^


Hugo har målat på en ballong.


Mina älsklingar har sovit i vagnen ;)


Äntligen är balkongen utröjjd! ^^




Så där snygg är man när man har "ätit" morot!
Men det var ganska gott iaf!




Och vårat nyaste tillskott i familjen, Timja. ♥

Kommentarer
Postat av: nalle333

Bilden med R&H i vagnen var BEDÅRANDE! O en till hund? Va roligt!! :) Hur fungerar hon (?) tillsammans med Mongo?

2011-06-09 @ 21:31:29
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0