Kan inte sova...

2011-06-07 @ 01:12:39<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har lite svårt att sova. Känns lite konstigt eftersom jag har vart ganska trött hela dagen men just nu så känner jag inte för att sova...

Ibland förstår jag mig verkligen inte på mig själv...

Stefan jobbar fm denna veckan så han ska upp om bara några timmar. Själv ska jag upp när barnen. Vaknar, vilket antagligen inte är så mycket senare... Men ändå!

Idag har vi fått gjort massor här hemma! Stefan och Figge röj de ordentligt på balkongen och körde två vändor till återvinningen så ni är det bara en enda liten plastpåse där ute som vi har några Pantföaskot i. Annars är det röjjt! Känns så förbannat skönt och i morgon ska jag passa på att tvätta som fan om det är fint väder. Nu har jag ju massa plats å hänga det på! :)

Själv har jag väl inte öegat på latsidan heller och eftersom Rasmus har sovit en hel del idag så har jag städat i nio timmar! Det är ju inkl tre amninspauser då men... :P Så nu är det fint här hemma. Det är en hel del tvätt och disk kvar men det hoppas jag att jag får bukt med i morgon.

Nej nu börjar faktiskt ögonlocken kännas lite tunga och jag ska försöka passa på innan tåget gått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0