Äntligen!

2011-03-28 @ 23:23:28<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Äntligen sover båda ungarna och jag ska försöka med konststycket att förflytta Rasmus till sin säng istället för i soffan. Får se hur det går. Hade jag vart smart hade jag ju lagt honom i sin säng med en gång. -.-' Men så smart var jag inte idag.

Idag har vi inte gjort särskilt mycket (som vanligt). Jag och barnen tog en redig nap mitt på dagen när Stefan kommit hem. Sedan åkte han iväg till affären och jag tog med mig barnen ut och lekte med Nova och Marita. Det var tänkt att Marita skulle komma över och se lite VD med mig idag men eftersom Hugo inte alls ville sova idag så bestämde vi att vi skulle ta det imgn istället.

Nu ska jag krypa ner i sängen också. För jag antar att Hugo ändå kommer vara uppe med tuppen i morgon. Idag föresten ska vi försöka att inte ta Hugo på pottan under natten. Får se hur det går. Han har inte kissat alls mycket på nätterna nu det senaste; han har hållt sig det mesta tills på morgonen även om vi har taigt honom på pottan. Men jag ska i alla fall kika in till honom så han inte ligger nerkissad hela natten om det skulle hända en olycka.

Men va fan! Jag skulle ju sova! Nog nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0