Bildregn

2011-03-08 @ 17:37:52<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3

Den här minen dyker upp ganska ofta här hemma.
*Vadååååå??!*


"Mamma! Ta kort på min armbåge!"


Yeah!


Koncentration på hög nivå! =)


Lilla plutten.


Rasmus ville också vara med och göra gester.


Han är jättearg för att han får ligga på mage. ^^


Jag köpte ett par haremsbrallor till Rasmus i storlek 68... De passade på Hugo. XD
Hugo säger för övrigt "Ta kort på magen" Därav den härliga posen. :P


Jag bakade lite igår. :P


Det här är en populär pose när vi tar kort. :P


Älsklingsunge!


Min bäbis! 


Den underbara mysdressen vi fick av Maja. Tusen tack!


Nej nu ska jag göra oss iordning så ska vi knalla iväg till Camilla, Jonas, Nova och Lex och käa lite semla på fettodagen. ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ser ju ut som rasmus härmar storebror med yeah tecknet ;)

2011-03-09 @ 09:37:51
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

hihihi vad söta de är, dina två! ;)

jag käkade med semlor igår. två styckna! utan mandelmassa o florsocker. gillar inte mandelmassa, o orkade inte strö florsocker. haha... men de var torra fastän lasse köpte dem samma dag. var de enda som fanns kvar..

2011-03-09 @ 11:09:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0