Galet

2011-03-15 @ 12:21:32<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Igår somnade jag vid tolv. Rasmus hade slocknat vid nio någon gång så jag kände mig lite stressad (och dum) över att gå och lägga mig. Jag förväntade mig att få sova bara någon timme för att sedan få sitta uppe och amma att bra tag. Men faktiskt inte. Jag kommer inte ihåg vad klockan var när jag gick upp och hämtade Rasmus, men hon var väl kanske fyra eller fem. Jag la mig i sängen igen och gav honom bröstet och vi somnade om båda två. Sedan vaknade vi vid 6 igen och då var det dax att amma igen. Jag gick in och tog Hugo på pottan och naturligtvis så ville han inte somna om igen. Men han fick följa med in till min säng och så satte jag på barnkanalen åt honom. Så somnade jag om och Hugo låg och kikade på tv. Vid sju var det inte alls roligt att se på tv längre så då väckte Hugo mig och tyckte att vi skulle gå upp. Låt gå då, vi skulle ju ändå göra oss iordning till dagis.

När jag lämnat Hugo var det planerat att jag skulle ta promenaden direkt efter, men jag kände verkligen inte för det. Jag ville bara springa hem och gå och lägga mig igen! Jag var så trött så trött, ni anar inte. Men jag kämpade på ändå och gick faktiskt min timmespromenad ändå. Fast det var jävligt segt måste jag erkänna. Men väl hemma har jag vädrat, städat och donat. Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan Stefan kommer hem. Jag funderar på om jag ska be honom hämta Hugo på dagis idag när han ändå slutar så tidigt. Men vi får väl se om han är så sugen på det. :P

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Han avskyr det, och försöker på alla sätt o vis att bli av med den =P

2011-03-15 @ 12:36:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Men shit, det är ju sinnesjukt!



Varför ska människor hålla på så för...Är en tjej så mycket bättre att få? Eller ja, en av varje?! Jag tror inte det ivartfall!



Och ja om man redan vet könet, varför ska man envisas? Och när vi skaffar en 3e är det inte för att få en tjej utan det är för att få ett 3e barn =) Även detta barnet har vi ju inte skaffat för att få en av varje..Nää jag är sååååå trött på det!!



Som du säger, bara barnet är friskt. Vi väntar barn och inte ett kön!

2011-03-15 @ 16:00:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0