Skitkul!

2011-03-24 @ 20:30:28<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag fick jag ett jätteroligt samtal från Borås! Det var Anne som frågade om de kunde komma och halsa på i morgon! Och det får de ju gärna! =) Stefan jobbar ju tyvärr men de skulle stanna tills han kommit hem också. Gud va kul å se dem igen. Det sker allt för sällan!!

I morgon ska jag ta med mig barnen och ta en fika på Ritz också. Evevtuellt kanske jag lämnar Hugo hemma med Stefan.. Fika är ju inte det roligaste Hugo vet liksom.

I söndags (ja jag vet att jag är förbannat snabb...) så vr vi och bowlade och åt för att fira Stefans morfar som fyllde år förra veckan. Hugo tyckt att det var jätteroligt, men en timme är ju alldeles för länge för honom. Men roligt hade vi iaf!

Och här hemma så målar vi mycket just nu. Det är både ganska smidigt eftersom det räcker att jag sitter brevid och kan därför amma och vara med Hugo samtidigt. Och dne lilla korven skriker mest när han inte äter. :P Haha.

Vi var på BVC idag också med båda killarna. Hugo var jätteduktig och gjorde massa roliga saker som BVC-tanten bad honom om. Hon berämde honom jättemycket och speciellt över hans tal och att han inte har blöja ens på natten längre. Min stora älskling. Han är nu hela 90 cm och 13 kg stor.

Den lilla älsklingen har också blivit stor. Han är nu 55 cm och väger 4590 gram.


Bowla med pappa







Bowla med hjälp av Farmor


Rasmus med Gammelmoror Gittan


"Födelsedagsbarnet" =)


Hela sällskapet








Art in progress


Mmmm... syltsmörgås!


Detta har Rasmus redan växr ur. Gud va fortdet går!










Älskling!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Naaw, såå liten o såå söt! <3

2011-03-24 @ 20:34:48
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Linda

Du har så fina pojkar! :)

2011-03-24 @ 22:05:49
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0