Sova tidigt idag.

2011-03-16 @ 21:04:42<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Rasmus har redan somnat. Förhoppningsvis sover han ett tag nu för efter jag uppdaterat här har jag tänkt att gå och borsta tänderna och hoppa i säng. Jag är så otroligt trött verkligen. Men så är det väl att vara småbarnsmamma. :P Kommer inte ihåg hur det var i början med hugo, det var ju så lääänge sen. :P

Stora pojken nu! Har sovit fem nätter utan blöja. Det har hänt olyckor tre nätter och två nätter har han klarat sig. Men det är ju sånt man får räkna med. Det går ju inte att bli blöjtorr utan kiss lite överallt. :P Det är ju samma sak som att bli torr på dagen. Man får helt enkelt räkna med att torka lite kiss då och då.

Idag blev Rasmus en månd. Eller ja natten till idag blev han ju det så nu är han en månad pojken. Känns konstigt. Men vi var i alla fall på BVC idag och vägde och mätte. Han är nu 54½ cm lång och vägen 4.3 kg. Han har alltså växt 3½ cm och gått upp 1.01 kg. Det är inte illa pinkat.

Men nu vaknade Rasmus så jag får väl slänga mina planer i väggen -som vanligt-. Jag ska sätta mig oc kolla på extrema samlare då istället som jag spelade in igår men inte hunnit se på än, och amma naturligtvis. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh lille plutten, å imorgon ska ja få träffa han :D

2011-03-17 @ 12:20:52
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/
Postat av: Jen

och den andra sötungen med.. och dej ;D hehe

2011-03-17 @ 12:22:29
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0