Tandläkaren

2011-03-14 @ 11:31:27<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag ska jag till tandläkaren och jag ser väl inte jättemycket fram emot det. Det är en helt vanlig undersäkning men det som är mest oroande är ju att jag väl får ta med mig Rasmus... Det är ju ingen fara om han är lugn och fin men vad gör jag om han helt plötsligt börjar hysteriskrika när jag ligger där i tandläkarstolen...? Kanske får jag lämna honom hemma och låta Stefan få prova flaskan om det skulle behövas. Vi får se. Jag vill gärna inte introcucera flaskan än heller. Han är ju så liten än och jag vill inte förstöra något. XD

Men men. Annars så händer det ingenting idag. Jag är dödstrött, som vanligt, och vill gärna göra så lite som möjligt. Men jag ska försöka hinna tvätta lite och dra en sväng med dammsugaren. Men det märker vi. Jag funderar på att ringa och höra vad min mamma gör idag också och höra om hon vill komma och tjöta lite. Det hade nog Hugo tyckt vart roligt. Men jag vet fan inte hur hon jobbar... Mamma jobbar ju inte som vanliga människor. Hon jobbar väl sex dagar och så är hon ledig fem... Och de dagarna hon jobbar så är två av dem förmiddag, två eftermiddag och två natt. Men jag vet inte i vilken ordning och tappar man räkningen på en "jobbdag" eller en ledig dag så vet man ju inte när hon börjar/slutar igen. XD Haha så jag ringer alltid när hon jobbar typ. Men men så är det väl ibland. 

Nej nu ska jag försöka slänga in en maskin och röjja lite i badrummet. Om Rasmus går med på att sova någon annan stans än i mitt knä... DET är fan inte så säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0