Tråkmåns!

2011-03-21 @ 21:40:07<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ja jag vet men jag har helt tappat lusten att sitta å blogga just nu. Jag har ingenting att berätta om heller. Vi äter, skiter och sover här hemma. Mellan varven så försöker jag ta tag i mitt liv och hemmet. Det går så där måste jag erkänna. Stefan jobbar igen och vi är ensamma och strandsatta hemma. Är det någon som vill leka så hör av er!

Sötaste Jennika och Ewelina var här i helgen. Det var verkligen jätteroligt att träffas! Och underbara människa hade köpt med sig två paket till pojkarna. Rasmus fick ett tre-pack linne-bodys (Supersmidigt plagg verkligen!!) och Hugo fick den blå monstertröjan från H&M. Tusen tack! Hugo hade på sig tröjan idag och den satt finemang! =)

Idag har vi vart på utvecklingssamtal med Hugo också och det var bara bra saker de hade att säga om honom. Kändes bra. Men vi konstaterade också att Hugo är en riktig buse och har lätt för att dra igång de stökigare barnen och sedan sitta i bakgrunden så att han själv kommer undan från tillsägelserna. Det har jag inte alls svårt att tro; Han är en liten fuling. :P Haha. 

Nej nu tänkte jag ta min unge "under armen" och gå in till sängen. Sov gott världen! ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

HAHA, vet vem han har fått det i från, kan han va lik far sin eller:))

2011-03-23 @ 10:17:26
Postat av: Figges mamma

Du är ingen tråkmåns. Du är en nybliven 2-barns mor. Då har man inte tid och ork med allt. :-)

2011-03-23 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0