Idag...

2011-05-02 @ 20:26:15<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag började vi dagen jävligt slappt och avslutade den ungefär likadant. Så härligt. Jag har inte gjort många knop idag inte och det har vart så jävla skönt. Hugo och jag satt mest och kollade på tv hela förmiddagen och sedan slängde jag in honom så han låg å kollade på en film i sitt rum. Han somnade ju inte vilket jag inte begärde heller eftersom han inte gjort ngåonting uttröttande på förmidagen; men han behöver liksom varva ner ensam i sängen ett tag ändå.

Sedan fick Hugo bada och han badade jättelänge och tyckte att det var jätteskönt. Jag lyckades få Rasmus att sova under tiden och kunde i lugn och ro laga mat och rensa lite i min garderob. Det var välbehövligt även om det inte hände så mycket; så nu har mammakläderna försvunnit ut ur mina högar med kläder i alla fall.

Efter vi ätit så gick vi ut och cyklade och lekte med Marita och Nova. Det var som vanligt väldigt uppskattat även om lilla sessan var väldigt trött och fick lite utbrått på Hugo titt som tätt för att han inte gjorde som hon ville (vilket inte var alldeles  för lätt eftersom hon inte berättade för Hugo vad hon ville, utan  bara bestämde sig för att han skulle veta det ändå...). Men den mesta tiden så var också hon glad och det blev en härlig kväll med underbart sällskap och minimal ansträngning. ^^

Nu har Hugo legat och kikat på en film och jag ska alldeles strax gå in och kolla om han fortfarande är vaken eller ej. Under tiden så har jag legat och ammat Rasmus och bara njutit av lugnet som har infinnit sig här hemma. Härligt härligt. Det blir nog ingenting spelat för mig ikväll heller. Jag är otroligt trött och avslappnad så jag ska nog passa på att gå och lägga mig tidigt ikväll om mina barn inte får frispel och sätter mina planer på kant. ;)

God natt världen! =)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

soft dag! :D skönt o vara ute i solen en del också.

Visst är det skööönt att bara få plocka bort alla de där mammakläderna... och ta in de små kläderna från förrådet igen. Både till sig själv, och lille bebis. hehe! :D

stor pöss på er!

2011-05-07 @ 15:43:11
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Liza, Love och Moas mamma!

Rasmus är väldigt lik dig va?? :)

2011-05-08 @ 22:15:03
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0