Let's Google it!

2011-09-18 @ 23:10:40<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
I fredags tog jag ungarna och åkte till sandhem. Alltså inte det som ligger i trollhättan utan det som ligger vid mullsjö. Linda har flyttat dit och vi åkte och hälsade på hennes lilla familj. Första gången jag träffade Alex och Lukas, Så roligt! Lindao hc jag har inte sets sen jag bodde i tidaholm och det var liksom 2007!

Jag har i alla fall haft en jättetrevlig helg men nu är det jävligt skönt att vara hemma igen!

Denna veckan blir det fullt upp känner jag. Jag ska baka en himla massa plus att jag ska fixa allt med älsklingens födelsedagspresenter. Tänk att min lilla kille redan fyller tre år! Helt sjukt! 

Nej nu har jag bajsont i ryggen av den här förbannade stolen så jag ska sätta mig i soffan och se klart på I am Legend och sedan krypa till kojjs så jag orkar upp när klockan ringer vid sju. ;)

En snabb fråga bara innan jag går.... Jag har klipptid på onsdag, hur ska jag klippa mig? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0