Ny kurs idag

2012-04-02 @ 09:28:36<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag startar en ny kurs. Eller två faktiskt. =) Matte och svenska börjar jag läsa nu, båda två på halvfart och jag läser dem till terminslutet. =) Jag tycker faktiskt att det ska bli roligt, och jag kommer nog lära mig hur mycket som hellst. Speciellt i matte. Jag suger verkligen på matte. XD Haha. Jag tycker konstigt nog att matte är roligt, det var ett av mina favoritämnen i skolan. :P Men jag är kass på det. Gångertabellen? Ska man kunna dem? :P Haha jag kan 1, 5 och 10. ;) Hihi. 2 kan jag nog med. :P Den är ju inte så svår direkt. 

Vad händer annars just nu? Ingenting. Jag måste städa här hemma, och jag måste grejja med min kompletering. Det står på schemat idag. Båda två. Annars hinns det nog inte så mycket mer eftersom jag har två lektioner idag också så... Ja. Allt tar sin lilla tid helt enkelt. ;)


I start a new course today. Or two actually. =) Math and swedish are starting today and im reading them both on "halfspeed" untill the end of this semester. =) I think it will be fun, and i think im gonna learn a lot! :P Especially in math. I suck at math. XD Haha. But strangely i think math is fun, that was one of my favourite courses in school. :P But i still suck at it. Multiply? Should you know that? :P I can multiply bu 1, 5 and 10. 2 i think aswell... :P Haha.

What happends now in my life? Nothing. I have to clean at home, and i have to fix some stuff with one of my papers. Thats what ive planed to do today. Both of them. But other than that, i dont think i have time to do something else. I have two meetings with the new class aswell so... Everything takes its time. ;)

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Hihi. Kan du inte gånger tabellen? ^^

9an är superenkel. Ex 7*9, tänk: x*10 -x eller 7*10 -7! Superenkelt. Du är för söt du ^^

2012-04-02 @ 18:25:09
URL: http://mylifemymess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0