"Can you blow my whistle baby?"

2013-01-14 @ 10:48:31<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Flo Rida - Whistle
 

Kanske kan det vara dags att ta tag i det här igen? Kanske kankse inte. Jag ska väl varken säga bu eller bä, men här kommer ett litet inlägg i alla fall. En bra bröjan eller hur? ;)
Här hemma håller allt på som vanligt, just nu är jag sjuk men annars så rullar allt på. Jag har legar sjuk hela helgen och känner att det är lite jobbigt att jag inte fått tummen ur och städat bort julen än. Det är ju så, det ska ju vara så. Man har ju datum för allt numera och julen ska ju städas bort den 13 januari. Igår med andra ord. Men här hemma är julen fortfarande kvar. Granen står fortfarande klädd och grön, gardinerna lyser röda och ljusstakarna står överallt. Det är ganska mysigt faktiskt. :P
Jag har inte så mycket att skriva just nu... Jag hade mest ingenting att göra just nu så jag har surfat runt och hittat lite ögongodis, kanske ska dela med mig av det? ;) 
 

 

Klicka för större om ni vill kika lite närmare ;)

Kommentarer
Postat av: Tarts

Thumbs up! ;)

2013-01-14 @ 16:24:46
Postat av: M

:O

2013-01-14 @ 20:10:38
URL: http://stjaernfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0