Önsketänkande

2009-09-14 @ 00:37:05<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har kollat runt lite på internet och tyvärr hittat en hel del som jag vill ha! Jag har också (dumma mig) vart inne och smygkikat på de förbjudna (pga att jag inte kan köpa det) avdelningarna så som flick och barn. Hugo är ju fortfarande baby ;) Det här är sånt jag hittade som jag vill ha i alla fall :P


Skitsnygg Stinky-Hoodie från Barnavd. Lindex

Naturligtvis en underbar Stinky tröja som matchar ;) Barnavd. Lindex

Häftig Skjorta från Barnavd. Kappahl

Underbar klänning! Jag älskarden och min flicka hade fått använda den mycket! <3
Babyavd. Kappahl

Supersöt favoritkjol från babyavd. H&M

Tuff Hoodie från barnavd. H&M

Hoodie i läckra färger också från Barnavd. H&M

Behöver jag säga att jag älskar Spindelmannen? Denna är ju supertuff! Barnavd. H&M

Turcost är min färg på Hugo! <3 Babyavd. H&M

Men även denna är skitsnygg! Har problem med vilken av färgerna som är snyggast :S :D
Babyavd. H&M

Jättemysig långärmat T-shirt Babyavd. H&M

Ser de inte jättemysiga ut! Jag älskar just den här färgen! Vill ha! <3
Trumphette

Skittuffa vaans-strumpor!
Trumphette

Är den inte tuff? Haha jag vill ha!
Trumphette

Dessa har jag riktigt fallit för. Mysiga att ha till tomtedräkten på jul! ?!
Trumphette

Hade jag haft en flicka så hade hon självklart fått dessa übersöta stövlarna från Trumphette!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också ha massa grejer till Melvin. Vi har faktiskt köpt den vita hoodtröjan med spiderman till honom och den med stjärnor på är lixom nästa köp, haha! Måste bara vänta in pengar =( Men jag önskar jag hade massa pengar och fick shoppa loss jämt =)...



Ja men just de ja, mio är ju också dubbad, va fan är det för skit. Det är ju en svensk saga..Jaja idioti, dom förstör ju filmerna

2009-09-14 @ 14:06:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej hej.. tänkte bara kolla om du kollat med halsbandet, börjar bli lite akut.. mvh angelica

2009-09-14 @ 19:51:15
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0