Fan va trött jag blir på mig själv!

2009-01-04 @ 21:42:55<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Idag hade vi tvättstuga och vi har ju en sån där elektronisk så har man inte tvätttid så kommer man inte in. Ni hade jag en sista maskin i som var klar och bara väntade på att hängas upp. Då blev Hugo hungrig och jag tänkte jag kunde mata honom innan, sedan var jag lite slö och orkade inte gå ner så jag tänkte jag gör det snart. Men jag glömde bort tiden så 21.01 var jag nere och hade toksprungit till tvättstugan men jag kommer ju inte in. Så nu måste jag ställa klockan på 7 i morgon bitti och hoppas på att någon har tvätttid då så jag kan få min tvätt! Suck. Fan varför gick jag inte ner med en gång för....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, stackar lilla Amelie. Man ska inte dra ut på saker, bättre att göra det med en gång. Hihi! =)

2009-01-05 @ 10:07:17
Postat av: Therese & Hampus

Ajdå. Det brukade hända oss i Borås då det var automatlås på dörren till tvättstugan och hde man sista passet var det lätt glömt. Så det var bra att vara där kl.07 och hämta den. Hoppas att du fick ut den smidigt : D

2009-01-05 @ 12:07:32
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Tack. Är faktiskt nöjd. Och som sagt så är det ju så mycket roligare när man vet att man själv har gjort det =)

2009-01-06 @ 17:36:51
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha det var jag som skrev det anonyma =) Hihi!

2009-01-06 @ 23:18:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0