Varmt!

2009-06-01 @ 13:30:08<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fy fan va det är varmt här inne! Det är fan svalare i solen! Helt sjukt! Ändå så har vi drgit ner alla persienner så inte solen ligger på, jag har öppnat och fixat tvärdrag, alla element är avstängda ändå så är det en jävla bastu här inne!

Igår var det mors dag. Min dag. Mys. Jag fick en skjorta av mina pojkar. Den va jättefin. Men lite liten tyvärr :S Dagen började så smått med att vi åkte och bytte skjortan - så jag kunde ha den på mig under dagen. och sedan drog vi vidare till min mormor där det blev kakor och tårta. Mumsigt. Hugo och Mongo fick leka  av sig (?) med mormors grannhund Sigge, som också är en mops. Eller ja... Sigge och Mongo satt och flåsade i gräset efter att de hälsat glatt på varandra och Hugo plaskade ut deras vatten =)

Sedan bar de av mot nordkroken där de två små fick bada. Vi satte Hugo i en liten varm pöl men han kröp bara därifrån och ut i vänern. Men de va lite kallt, de syndes på hela honom. =) Så vi torkade oss och åkte därifrån. Då köpte vi morsdag-present till Anna Lena och sedan åkte vi dit och grillade jättegod middag.

Min mamma behagade inte träffa oss i går...

Nu är vi inne i Juni och jag ska snart börja jobba. Eller ja, den 23. Men det är snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0