Barnkalas

2009-09-21 @ 13:55:53<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår var det som sagt barnkalas här hemma. Lilla älsklingen min fyller ju 1 år på onsdag! Tyvärr är det ju sjuktider här i stan så det var inte så många som kunde komma. Men de som kom gjorde hela dagen :D <3 Underbara människor!

Linda S. : Ang Paw design-sidan så har jag inte hunnit lägga upp någonting än men det kommer. :D Har haft fullt upp med kalas-förberedelser och designen på sidan. ^^

Ja... Har inte så mycket att säga idag. Jag ska städa up efter gårdagen. Jag var helt slut igår så jag orkade varken blogga eller städa så det får bli det idag. I morgon kommer ju nästa gäng med gäster för att fira Hugo - Min familj.
Det var meningen att jag skulle åka till myrorna idag och försöka hitta ett par jeans som matchar de jaglkippte sönder för Stefan. Men jag orkar inte det. Så det får bli en dag hemma - förutom en tripp till Maxi för nu är blöjorna slut :S

Här är lite bilder ifrån gårdagen :


De jättefina presenterna Hugo fick av sina kompisar :D
(Larven var väldigt uppskattad!Både av Hugo och Stefan ^^ )


Harry-Bus


Jag fick ett leende av Harry =)


Harr är allt en liten linslus ;)



Hugo gosar med Erika


Alvin


Nova har en underbar stil alltså :D Sötnos!


Hugo och en sked-samlande Nova


Alla gästerna


Tårtan jag bakade


Erika posar med tårtan ;D

Kommentarer
Postat av: Linda S.

Hehe okej :)

2009-09-22 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0