Attans!

2010-08-10 @ 19:43:52<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag mår inte alls bra. Jag är hur trött som hellst och önskar bara att Hugo också ska bli det så snart som möjligt så jag kan äta lite kvällsmat och gå å lägga mig! Men det är klart att fjantas är hur pigg som hellst då... *suck*

Angelica berättade för mig när skolan börjar och det visade sig att vi börjar den 30. Det ska bli himla roligt faktiskt så jag längtar faktiskt! Nu väntar jag bara på välkomstbrevet ifrån skolan så jag får se vad det står för någonting intressant i det XD

Kommentarer
Postat av: Linda

Joo de går väl sådär, blir lite tråkigt att vara den ända själv som äter det =/ Alex gillar ju inte fett å klet ^^ å han går ju på en diet för att gå upp i vikt så han äter mkt kolhyderater...haha..

2010-08-10 @ 21:08:36
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: M

Hoppas du fick vilat lite sen dårå..



Ja, jag har sett det, men inte hunnit ta ställning till nåt än. Får väl höra med T oxå, vad han tycker.. Men ATT vi ska gå är väl redan bestämt eller? Frågan är bara när..



Ja, visst är det toppen! (Även om T cyklade å lät stackars T-face springa bakom.. haha..) Kanske vi kan skicka ut dom på cykeltur med ungarna nån gång då.. (?) Det är ju att förena nytta med nöje.. ;)



Kraaam!

2010-08-10 @ 22:11:32
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: sabina

har du några mykidoo kläder i storlek 86/92 flick och 110/116 pojk

2010-08-11 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0