Shopping

2010-02-24 @ 11:37:23<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Jag var ute en sväng med Marie på oden i går. Mysigt med lite shopping. Eller ja. Jag köpte ingenting men jag kikade ju naturligtvis ändå. Jag hittade ett par jeans på Lindex. Det är 25% på dem så de kostar bara 149:- Det är ju överkomligt  Och snygga är de med! Finns i fler färger men det var de turcosa jag ville ha till Hugo! Han kommer bli så snygg i dem i sommar! (för det är klart att jag ska köpa dem! Haha)



Var och tränade med Marita i går också. Gym igen. Det är fan kämpa med henne. Haha inte för att marita puschar *pik* ;) Men för att hon är lite starkare än jag och det drar ju fram tävlingsmänniskan inom mig. Jag MÅSTE ju ta lika mycket bara för ATT. Haha. (Jag vet jag tar det lugnt och inte förtar mig) Ikväll ska vi köra bodystep. Över 4000 steg på en timme. Det kommer nog bli roligt. Får vi se hur död jag är när jag kommer hem ikväll då. Haha. Men här tränas det för fullt. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa visst är dom fiina. HAr oxå kollat på dem, men det blir fööör tight för Miio han kan juh knappt röra sig i dem. =/ Hugo kommer bli skiit cool i dom till sommaren. ;)

2010-02-24 @ 12:14:46
Postat av: emma

Var jag som skrev.. :) Puss å kram.

2010-02-24 @ 12:15:23
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!Det finns jätte fina liknande jeans på åhlens också. super söta:)

2010-02-26 @ 17:32:44
Postat av: elin

De har jag kollat på med^^ Just de turkosa, hade hoppats på att lillen kan ha dem i höst :)

2010-03-03 @ 09:53:48
URL: http://tuffochelegant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0