Ever wondered...?

2010-11-16 @ 10:44:50<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Någon som har funderat på hur jag skulle se ut gråhårig? Här här vi svaret. =)



Eftersom Hugo var borta igår (hos min mamma) så hade jag lite tid på mig att göra någon nytta här hemma. Och eftersom den sista föreläsningen i går var inställd, fick jag ännu mer tid på mig. Pojkarna spacklade ju fördigt Rasmus rum i helgen och jag bestämde mig för att nu är det dax att slipa. Vi lär ju få spackla än en gång på några ställen tyvärr. Men det känns som att det går lite framåt nu i alla fall. Jag skulle bara slipa en liten stund tänkte jag. När jag gjort ca 1kvm så var jag jättetrött på skiten och ville inte mer. Men istället satte jag på lite musik och sjöng med. Efter fem timmar så hade jag slipat färdigt allt som jag nådde. Det är ju ca 2/3 av rummet. Kvar blev den där jobbiga delen uppe vid taket. *Suck* Men det är snart fixat. Älskling lovade att han skulle fixa det idag så det blev klart. För vi har ju slipdamm överallt! Jag vill inte städa upp allt innan rummet är färdigslipat heller eftersom om vi börjar slipa igen, kommer jag ju att få städa igen. Det orkar jag inte. =) Men ja, efter 5 timmar såg jag så vacker ut så. Tycker ni inte? =)

Jag har en bild på magen också. Man ser väl inte så stor skillnad, men iaf. =) Nu ska jag gå ut med Mongo. 


28+0

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

mysmage :)

2010-11-16 @ 12:28:01
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jo du kan räkna med mig, var de kl 4?

2010-11-16 @ 12:31:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: nalle333

Du var då icke vacker med grått hår :P

O magen tänker jag inte säga nått om, du fick höra om den igår ;) :P

2010-11-16 @ 13:02:31
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0