It's a Dude!

2010-11-04 @ 08:46:44<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag kan tänka mig att många av er redan vet. Men för er som inte vet än, är det en liten pojke som ligger och gottar sig i min mage. ;) Han ska heta Rasmus och på ultraljudet igår uppskattade hon hans vikt till 913 gram. Det var verkligen jättehäftigt att få se honom så där i 3D och bilder kommer ut snart så ni andra kan få se vilken liten prins jag har i magen. :P Men problemet ligger i att jag har bilderna på en CD och har ingen cd-läsare i min dator. Så jag måste lägga in bilderna i Stefans dator och sedan skicka över dom till min. Det är ett litet projekt varje gång jag ska göra någonting. Haha. Eftersom jag inte kan använda mig av CD så kan jag heller inte installera våran skrivare/scanner. Så då måste jag också låna Stefans dator. Ja... Ni förstår. :P

Igår var en bra dag! Vi gick upp vid halv nio och klädde på oss. Vi vad hemma hos Anna Lena med nybakade frallor köpta på hemköp och åt en smarrig frulle innan vi gav oss iväg till GBG. Vi hittade ultraljudskliniken med en gång och satte oss för att vänta. Fick se vårt lilla mirakel och var allmänt väldigt lyckliga.

Efter UL åkte vi in till Femman och gick och kikade i affärer. Jag köpte två sorters te till mig som var ganska goda faktiskt (chockomint och caktus). Sedan hittade vi en jättesöt body till lilla Rasmus inne på Åhléns. (Bild på den kommer...) Efter lite strosande i storstaden åkte vi vidare mot Ikea. Där åt vi lite middag och gick och kikade på allt möjligt. Men det enda som följde med oss hem var en spjälsäng. En grön. =)

När vi kom hem till Anna Lena kom Hugo springandes och ropade på oss. Vi fick en jättekram var och det är inte särskillt vanligt när vi är hos farmor.
Vi visade bilderna på Rasmus och Hugo tyckte att det såg ut som Mongo. ^^

Väl hemma så kom Figge och Marita över och kikade på underverket och det var tänkt att jag och Marita skulle se på lite VD, men Hugo var otroligt envis på att inte sova så det blev inget av. Med en gång när Marita hade gått hem och jag la mig ner så slocknade han. Två sekunder typ. *Segt* Men så är det om man har hållt på i två timmar. Då blir man trött.

Så såg min dag ut igår. Nu ska jag gå ner till mina studiegruppskamrater och gå på opponering. ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Grattis till Lillebror :)

2010-11-04 @ 09:43:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh, en liten Rasmus! Jättefint namn till lillkillen!

Nu vänter vi verkligen till Rasmus kikar ut i februari!!!

Pusss

2010-11-04 @ 10:14:13
Postat av: nalle333

Grattis till er lille Rasmus :)

Kanon gulligt namn!!

2010-11-04 @ 19:16:22
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0