Min mobil

2010-09-04 @ 11:29:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Min mobil är avstängd. Eller ja, mitt nummer är uppsagt eftersom jag ska byta operatör. Mitt nummer kommer därför att hänga i luften i några dagar (jag har ingen aning om hur många...) tills jag har bytt nummer på det nya abonnemanget jag har. Det nya numret eller ja, det tillfälliga, har några redan fått eftersom jag använt det vid sidan av min vanliga mobil ett tag. Det är alltså det numret ni får använda för att få tag i mig. Har ni inte mitt nya nummer, men vill ha det; då får ni höra av er via fb eller bloggen, kanske msn... Ja på något sätt för jag känner inte för att skriva ut det här ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0