Nu blev de natta...

2008-12-16 @ 00:09:19<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Oj va klockan springer iväg när man sitter vid datorn. Jag måste verkligen gå å nana nu men jag e ju inte så trätt. Sitter o kollar på lite ideer till namn och modeller till kläderna... Funderar på Hippo. ? Vad tror ni? Stefan säger att jag inte kan ha de namnet. De va någonting som ploppade in i skallen på mig i morse.... Blev inspirerad av Strömming.

Mina älvor har kommit upp nu. =) Naturligtvis ska de inte sitta i fönstret utan i bokhyllan men jag var tvungen å plöocka upp dem fast vi inte har bokhyllerna här än. De kan ju inte ligga i en låda heller. De är ju så vackra! *Älska*


See no evil, Hear no evil, Speak no evil

I går var jag och Stefan hemma hos hans mormor och morfar. De bjuder alltid på så konstiga saker.. :P Danska som de är. Och i går fick vi något som jag ALDRIG sett innan. Det är typ som en bulldeg eller nått som man stekeri en speciell panna så de blir stekta bollar. Stedan doppar man de i äpplemos å socker (men jag gillar inte äpplemos så jag doppade bara i socker) om man vill kan man tydligen ha en åpplebit i mittern på bollarna med men jag e ganska tacksam för att e inte va de i dom igår för jag gillar inte tillagade äpplen ;)   Men de var jättegoda faktist. Det är det mesta som de bjuder på fast jag liksom aldrig ens hört talas om det :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen vilka fina älvor :) idéer om namn och modeller ? Huh, har jag missat nått?

2008-12-16 @ 00:41:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

vilka fina älvor, ja tycker Hippo låter tufft =)

2008-12-16 @ 09:05:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilka söta små älvor =)

Tycker hippo...är coolt. Flodhäst kan vi ju kanske heta istället haha. skojjade bara.



Jepp jag hade tänkt promenera upp till henne! =) Skönt med promenad och Robban ska ju inte komma hem föresn vid 10 på kvällen så då har jag all tid i världen och promenera hem också haha! Vill du gå med?



Vad du är söt, då vet jag att du gillar mitt tjat iaf =)

kram

2008-12-16 @ 10:35:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0