Ensamtid

2008-11-12 @ 21:23:18<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen men jag tänkte att jag skulle försöka komma igång nu igen. Mycket har hänt sedan sist men Hugo är nog det största. Min lilla prins är nu (strax) två månader gammal. Han damp ner och förändrade hela vår värld. Mongo har hunnit bli ett år gammal och han är helt galen :)

Vi var lite rädda över att Mongo skulle vara jätte svartsjuk på Hugo men det har gått väldigt bra. Han har tagit pojken under sina vingar och fast han inte riktigt vill visa det så skyddar han den lille. När vi inte ser på (tror Mongo) så lägger han sig med Hugo på filten eller sätter sig brevid babysittern och tvättar och har sig. Det är verkligen hur mysigt som hellst. Så all oro i onödan. Allt går fint!



Idag har jag och Hugo vart i stan med Emma och Melvin. Vi shoppade lite nyttigheter, och lite inte alls så behövliga saker. Sedan tog vi en fika på odencafét och bara va. Vi var inne en sväng på Gina Tricot och Emma pratade på mig en tunika. Den var jättefin men jag var orolig över vad stefan skulle säga. Han brukar inte gilla sånt. Men han tyckte att den var fin. Tack  Emma för att du fick mig att köpa den :) 





För någon dag sedan så var jag och Stefan ute på siba och kollade på lite kläder till Hugo. Då hittade vi de sötaste små tofflorna till honom! Jag kunde bara inte motstå att köpa dem! UNDERBARA! De ska mitt lilla troll ha på julafton. 





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej!

Det var så trevligt idag =)

Va bra att han gillade tunikan, för den passade dig som handen i handsken hihi.



Åh vilka fina bilder du fick på oss, nu vill jag också ha en sån kamera avundsjuk Det är verkligen värt pengarna ju!



Kraaam

2008-11-12 @ 21:49:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste ju även tillägga att eran lilla mongo hahaha är otroligt söt. Åh vilken gos =)

2008-11-12 @ 21:51:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0