Tudeluu

2008-11-27 @ 12:44:50<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
God morgon alla goingar! Idag känner jag att det är en bra dag =) Älsklingen lät mig sova medan han tog med sig mongo och satte sig i storarummet. Skönt att få sova ut. Fast Hugo sover ganska bra på morgonen har jag ju en liten till som kräven en massa. Han ska ju naturligtvis ut så där lagom när mna precis har somnat om efter man matat Hugo. *suck*

Idag fick vi papprena från kommunen. Jippie det tog ju BARA en månads tjat på kommunen att skriva ut tre jävla papper. Ja men nu har vi dom i alla fall så nu är Stefan iväg och faxar in dom så vi kanske kan få våran lägenhet snart. =) Åh vad jag längtar tills vi flyttar! Det är helt sjukt. Jag vill också julpynta hemma! Men det får jag ju göra inom några veckor hoppas jag. Fick lite julpynt tips av Carro. Hmm... så i år ska jag inte bara baka pepparkakor, brodera julstrumpor, fixa pepparkakshus, grilla julskinka, allmänt julpynta och hänga upp appelsiner i fönstren. I år ska jag torka appelsiner med =) Tackar och bugar för 'receptet'.

I går städade jag akvariet. Va skönt att inte ha de så jävla sketet. Men det blir det ju snart igen eftersom vi har en för liten pump till det. Vi måste köpa en ny. Vi måste också köpa en ny termometer. Våran mal har gjort sönder våran å naturligtvis så ska alla simma just där så de fastnar i glasskärvorna och dör. Självklart. Men vi måste ju ha i den för den funkar ju fortfarande å annars blir ju vattnet för kallt för fiskstackarna å då dör de ju för den sakens skull.

Nä nu ska jag nog sätta mig å kolla igenom lite bilder å fdörsöka komma på hur jag ska ändra om i min blogg. Blev så inspirerad av alla er andra som ändrar så mycket just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja e 21 år, bor i lidköping vid vänern precis =) k ja addar dej så får vi se när du kan hjälpa mej,, vill bara ha nått enkelt fint, men kort på magen o så.. lite mer färg o så =)

2008-11-27 @ 14:44:38
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja jag väntar nog lite med att kolla upp den. Vet ju att svaret blir bara att vänta tills det lägger sig av sig självt. Men vi får se över helgen.



Ja gud så härligt det hade varit med en hel natts sömn. =)



Vad skönt att det löser sig nu med lägenheten. =)

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Kram

2008-11-27 @ 22:09:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0