27 April

2009-04-27 @ 21:33:22<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
FY va dålig jag har vart på att uppdatera bloggen! Usch jag nästan skäms. Men jagh ar inte haft internet. Min älskling har kommit in i ännu en 'spelaperiod' och då har jag inte fått något Internet. När det är så brukar jag vara lite ful och logga in på en av grannarnas trådlösa, men det verar som om dennes internet inte har vart riktigt som det ska i veckan, det har inte fungerat alls. (Han/Hon har inte låst det för jag kommer in på det men det går inte att komma ut på internet.)

I veckan har vi inte gjort så mycket alls, förutom i helgen då vi var på en underbar grillfest hemma hos Sandra. Tack alla älskade vänner för att ni finns och förgyller tillvaron! Hugo har vart hemma hos sin mormor hela helgen och har haft det så bra så. Mongo har vart med faster Theres hos Malin och lekt av sig med andra hundar. Tommy har som vanligt vart hemma hos mamma i helgen så det har BARA vart jag och Stefan. Det har vart UNDERBART! Vi har myst och gosat och bara rått om varandra.

En annan sak som hände förra veckan var att Hugo fick nya kläder av farmor. Jättesnygga kläder verkligen! Så fick jag mig en tröja med. =) Du är underbar Anna-Lena men det hade du verkligen inte behövt!

Idag har vi vart på torp och köpt en router och sen har vi köpt lite nödvändigheter till Hugo - Sommarkläder. I kväll har jag vart och simmat med Emma. Och nu ska jag strax sova ; )

Grillfesten:

Jag och Emma.


Alla tjejerna på filten ; )


Killarna satt vid bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0