28 April

2009-04-28 @ 09:28:37<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Vi var ju som sagt ute på Torp igår och då kollade vi lite på sittvagn till Hugo. Vi hittade en vi tyckte om och den fanns bara i den färgen på Torp. Sen var priset inte alls det farligaste heller; 1098:- Helt ok enligt mig. =) Jag visste föresten inte att det var 6 månaders-gräns på sittvagnarna. Jag trodde om jag ska vara ärlig att "gränsen" var äldre. Men där ser man och man ska ju lära sig något nytt varje dag.

Vagnen.


Idag blir det fika hemma hos Sandra. Jag hade tänkt att jag skulle gå upp men jag vill ju inte gå själv >.< Så jag håller på och hör av mig till folket och ser om någon ska följa med. =) Nej nu ska jag göra mig iordning och ge Hugo lite Brunch.

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

hej hej..

vi gillar kim, men han å jag gick ju i skolan ihop/samtidigt..så känner ju honom därifrån. men dessutom är han gift med min kusin, suzanne.. så han är ju släkt. oxå.. =P



snygg vagn ni har hittat till lillkillen! den blåa var ju skisnygg!det är ju sexmånaders-"gräns" på sittvagnar, men bvc rekommenderar att man väntar tills barnet är 1-1.5 innan man vänder det framåt.. men nova måste vi ju ha framåt, för hon blir helt hysterisk av att åka baklänges.. =S hade gärna väntat längre, för det ska tydligen inte vara å bra för sånna här små att åka framlänges ju.. men men. nova vägrar ju, å jag orkar ju inte bära runt henne..



nu ska här göras lunch. ha en bra dag!! *kram*

2009-04-28 @ 10:06:53
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Som det verkar är det du, Marie och Kajsa som kommer

2009-04-28 @ 10:07:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tänk på att dom vagnarna är väldigt små i "sittdelen". Vi kollade på en nästintill samma vagn och William provsatt och var FÖR stor. Så man kan alltså inte ha dom lika länge och man måste då byta ännu en gång.



Men annars är den jätte fin

2009-04-28 @ 22:36:32
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

De finns för 998 på Beginners på Överby

2009-05-09 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0