Annandag Påsk

2009-04-13 @ 12:55:13<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jahaja. I går blev jag medbjuden ut på grillning idag. Emma, Robban, Melvin, Tuva, Jessica, Rachid och vi. Det hade vart mysigt. Men Jessica berättade att Emma m. familj var bjudna på middag idag så det blev inget. Vi får ta det en annan dag.

Idag kommer Tommy hem också. Mamma skulle stanna på en fika idag när hon lämnar av honom. Vilken tur att jag städade igår då så man kommer in i lägenheten ; )

Jag har försökt få någonting att stämma och fundera på Paw. Och har kommit fram till det här. Kika gärna in och berätta sedan vad ni tycker. Det är ju ännu under uppbygnad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

med min tur snöar de imorrn

2009-04-13 @ 18:52:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0