Babysim

2009-04-16 @ 12:21:35<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hehe sorry att jag inte hann skriva färdigt inlägget igår. Men jag fick ju med det mesta iaf. Det jag inte hann skriva var att jag åkte till vargön och pratade lite med mormor och kusinerna innan jag åkte och hämtade Stefan ;) Ska lägga upp bilder på BDB på de jag köpte igår men det får bli senare idag.

Idag har vi vart på babysimm och Hugo simmade utan att jag höll i honom idag - med flytkuddar . Det var allt lite läskigt att bara släppa honom där i vattnet men han var riktigt duktig! =) Men jag fick hålla en hand under hakan för ibland doppade han hela ansiktet när han tittade ner.
Vi blev bjudna på en god frukost hemma hos svärmor i utbyte mot att Stefan hjälpte henne attsätta upp en bord. Så nu har vi ätit och Stefan tapetserar och sedan blir de fika med grannnarna. Kanske en stund i solen med? Får se vad framtiden ger. ; )

Ses sen!

Kommentarer
Postat av: Josie

Fin blogg du har! :)

2009-04-16 @ 22:54:04
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0