Grimsås?

2009-04-29 @ 17:09:52<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Vi satt här igår och kolla omkring på lite hus jag och älsklingen. Vi har ju inget behov egentligen av att bo mitt i thn och jag vill ju ha lite luft omkring oss. Vi har altså inga pengar till att köpa hus NU, vi bara kollade. Men hur som hellst så började vi kika runt lite i övriga sverige och se vad de hade för huspriser. I grimsås hittade vi ett jättefint hus med 8 rum och jättefin trädgård. Mysigt. och huset kostade inte så mycket, jag har för mig att det bara var 765 000. Inte så farligt alls för ett sånt stort hus! Men hallå?! Vill man bo i grimsås då? Det ENDA fördelen med det är att vi bor MYCKET närmare Anne. Det väger MYCKET. Men... vi stannar nog i thn där vi har hela familjen och allt annat... Men det hade vart jättekul att komma nära Anne! Älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0