Igår vs. Idag

2009-04-10 @ 11:22:54<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår hade jag en underbar dag! Vi gick upp ganska tidigt och åkte till babysimmet. Tyvärr visade det sig att vi tappat bort badbyxorna :( Men vi fick låna ett par och så ska vi leta som attans tills nästa torsdag och hoppas på att vi hittar dem. Vi fick även ett kort på lilla Hugisen när han badar. De va en fotograf där förra veckan och tog kort på alla barnen. Så fint blev det!
Efter badet åkte vi till Ritz och köpte oss varsinna baegels och frallor så tig vi oss varsin liten kaka till eftermums. Gott.
Jag ringde till Emma och frågade om hon ville ta en prommenad i det fina vädret och vi bestämmde att vi skulle gå ner på stan en sväng. Vi hade båda två lite ärenden som vi var tvunga att uträtta. Sedan åkte vi hem till Emilia på en fika. Det var mumsiga bullar som bjöds. Emma och jag tog vägen förbi Ö.B på vägen hem och fick köpt lite godis och fröer till utekrukorna som snart ska plockas fram. Det blir nog jättefint.
Sen hemma mös jag och Stefan hela kvällen framför benknäckarjänget med lite godis. SÅ MYSIGT! <3

Idag ska det förhoppningsvis bli ännu en bra dag. Jag har i stort sett bara klivit upp ur sängen nu för jag passade på att sova ut riktigt när Stefan tog Hugo i morse. Men nu åkte Stefan iväg för att byta däck på bilen och klockan 3 ska vi åka hem till min mormor. Vi är bjudna på påskmiddag. =) Gott. Så vi får väl se hur länge vi stannar där. Jag hade tänkt ta med kameran å ta lite kort men vi får väl se om jag kommer ihåg det ;) Ha en underbar långfredag Gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0