Internet?

2009-04-13 @ 23:51:51<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ja nu ska vi ha fått internet här hemma säger mamma. Det är hon som har koll ¨på det eftersom det är hon som betalar det tills Tommy får egen lägenhet. Han hade redan satt upp sig på ett 18 mån kontrakt (för typ tre mån sen) och det är ingen som kan ha de förutom vi eftersom alla andra redan har fast internet. Så... Då kanske vi kan tjuva lite på det ibland så slipper det att alltid gå så förbannat SEGT. Men vi får se hur det blir med det. Är ju ganska van vid att kunna ta med mig datorn om jag vill sitta någon annan stans ju. Det är ju lite svårt att göra om man har en dävla sladd överallt :P

Idag så kom mamma på besök en stund och Tommy han kommit hit nu. Då är han här tills på fredag... De4t blir fullt upp denna veckan nu. I morgon ska vi till bvc på läkarkontrollen. På onsdag ska vi till överby med Jessica, och Tuva? På torsdag ska vi babysimma. På fredag ska jag simma med Emma. Sen åker Tommy hem på fredag med och min älskling kommer hem till mig på onsdag så jag kanske får en myskväll här hemma i helgen :P *Håller tummarna*

Nej nu ska jag kolla up på AMS och se om de finns något kul, å sen ska jag gå å lägga mig. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAA!

2009-04-14 @ 08:02:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

kan ni inte ha trådlöst då? :)

2009-04-14 @ 08:44:07
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0