Jobba

2009-04-30 @ 10:50:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jahaja det blir inte en lugn stund i helgen. Anna Lena flyttar i helgen så Stefan ska hjälpa henne och jag jobbar. Delad tur idag, kväll i morgon och delad tur på lördag. Söndag är jag ledig (än så länge) Men då får jag väl hjälpa till och städa ur hemma hos Anna Lena antar jag? Kanske ni undrar vad vi ska göra av Hugo eftersom både stefans familj och min mormor jobbar, idag ska han vara hos Veronica och jag funderar på att fråga min kära moster om han kan få sova över där fredag-lördag om hon inte är upptagen. =) Annars får jag hitta någon annan.
Nej nu ska jag betala räkningar och sedan sova lite innan jag går över med Hugo till Veronica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0