Kul att man får veta.

2009-04-01 @ 23:12:44<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Idag läste jag att sandra hade skrivit till mig att Jessica har slutat blogga. Det är ju roligt om någon berättar det för mig =)
Och idag såg jag verkligen fram emot att få träffa tjejerna igen. Vi skulle ha en fika här hemma. Men så började dagen med att jag fick ett sms av Emilia som berättade att hon inte kunde komma. Jaha tänkte jag. Det är ju tråkigt men hon får väl komma nästa gång. Det blir ju fortfarande Sandra, Marie, jag och kanske Kajsa också. Men så senare fick jag ett sms av Marie och hon berättade att hon inte kunde komma heller. Jaha... Jaja men jag har ju i alla fall Sandra... Jag antog att Kajsa inte skulle komma dels för att jag inte hörde något av henne och så har vi ju inte träffats så mycket så ja... Ni vet hur det blir. Så jag skickade iväg ett sms till Sandra och frågade hur det blir med henne. Jag vet ju hur tråkigt det är att gå hit och att gå ensam ifrån trosered! Tråkigt. Men Sandra berättade för mig att hon var sjuk så hon kunde inte komma heller. Jaha så då har jag bakat och städat för att bara vara själv hemma. Jaha, men nu har vi ialla fall fika och fint här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt Amelie. Kände mig jätte taskig igår som inte kunde komma när ingen annan kom. Vi får allt ses när jag kommer hem igen!

2009-04-02 @ 05:27:19
Postat av: Marie

Usch va hemsk jag känner mig. förlåtförlåtförlåt :(

2009-04-02 @ 09:14:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Kajsa & Harry

Hej tjejen va tråkigt för dig när det blir så... jag hade faktiskt tänkt komma till dig idag men Harry är jättedålig, hade 40graders feber hela dagen igår & mådde inte alls bra.... idag är det lite bättre men vi får hålla oss hemma tyvärr!!!

2009-04-02 @ 09:14:09
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag känner mig med jätte dum.. Men hoppas vi ses snart igne iaf.. Kram

2009-04-02 @ 09:44:36
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha men Amelie jag har ju sagt till dig många gånger att hon har ett bloggstopp =D lyssnar du aldrig på mig? =D

2009-04-02 @ 10:00:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Och tråkigt med fikat men det är ju tyvärr sånt som kan hända i dessa sjuktider! Men vi får hoppas vi alla är friska och krya nästa gång...Puss

2009-04-02 @ 10:05:09
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0