Läkarkontroll

2009-04-14 @ 13:24:51<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag ska vi inte gära så mycket mer än att åka till BVC på läkarkontroll. Det är idag som de ska se över älsklingens huvudform. Lite nervös är jag allt men det går nog bra. Jag har en ensam liten fjäril i magen som slår några vingslag då och då.
Annars har dagen gått väldigt fort. Jag sydde en baby-tunika i morse medans Hugo låg och lekte på golvet. Sedan fick bebisen mat och gick och la sig. Då passade jag på att röjja upp lite och köra en sväng med dammsugaren innan jag gick ut med Mongo. Nu har jag gjort allt jag ska ha gjort här hemma idag utom att göra mig iordning. Men det är ju inte så bråttom med det om man ändå bara ska sitta här hemma. Nej föresten, jag har inte gjort allt. Jag måste göra rent akvariet med. Men jag känner verkligen inte för det! Men... vill man ha fickar så får man väl sköta om dom också. Synd bara att det är så BLÖTT!! :P
Nä... Nu ska jag hoppa in i duchen innan älsk vaknar.


Baby-tunikan jag sydde i morse.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin tunika =D Duktig du är....



Ja men verkligen, riktig bvc dag =D. Du får ju naturligtvis berätta för mig sen hur det gick hos läkaren. Vi håller våra tummar för att det inte ska vara det som du fruktade!

Kram på er

2009-04-14 @ 13:52:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

fast han är ju yngre :) då ska man nog mata dom ofta. Men min bvc sköterska verkar vara lite knep

2009-04-14 @ 14:03:04
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0