Onsdag

2009-04-15 @ 19:42:14<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag haft att göra heöa dagen. =) Jag gick upp och gick iväg till riksbyggen och frågade efter en ny nyckenlapp. Men jag fick ingen eftersom de var slut. Jahaja. Så tänkte jag att jag skulle åka ut till siba lite tidigare än planerat, kanske skulle hinna kolla på någon bh innan sandra kommer. Men när jag sätte mig i bilen så ringde sandra och sa att hon kunde komma ut med. Vi gick en stund och jag fick köpt ett par badbyxor och en badrock till Hugo. Det har jag sett efte ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! =D

Ja men varför skickade du inte tillbaka Sandra igår när ni var på överby? Du hade ju kunnat sätta henne i en kundvagn och puttat iväög till norrland. Fast nu är det ju sol idag och Sandra är kvar så det är nog inte hennes fel, haha!!



Jo jag ljög, jag har ju testat dom gula och blå huggies. Så jag säger att dom gula och gröna huggisarna är bäst =D

Puss

2009-04-16 @ 09:06:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0