Pengar pengar pengar...

2009-04-30 @ 13:53:00<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Ack att dessa ska vara så svåra att bli av med, Kan ingen komma och ta lite av mina pengar så att jag inte behöver bära en så tung plånbok!

Tänk om livet kunde vara så... :P Då hade jag vart lycklig iaf. Det är helt sjukt vad fort pengarna försvinner. Jag tyckte att jag var rik ett tag för denna månaden fick jag hela 9000! Wow! =) (jag brukar bara få fem typ) Men så skrev jag in räkningarna på datorn och när jag inte ens har hunnit betala alla räkningar så är pengarna slut. =( Jag har börjat med de mest nödvändiga räkningarna och arbetat mig neråt i den lilla backe som finns. Nu har jag altså halva babysimsavgiften, kameran och bilförsäkringen kvar att betala. Segt! För våra pengar är slut! Jag har inte heller betalat tillbaka till min moster som vi var tvugna att låna pengar av förra månaden när bilen pajjade för oss! Det ser inte heller lovande ut med simningen eftersom jag inte har pengar till att betala inträde :( F*CK! Ja ja men vi får försöka lösa det på något sätt... Någon som har en mirakel-lösning? =)  Puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är ungefär lika dåligt här vill jag lova :(

2009-04-30 @ 21:42:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursch då Amelie! Önskar jag visste någon mirakel metod men tyvärr. Hoppas det löser sig för er iaf!

Puss

2009-05-01 @ 18:54:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa & Harry

Hej jag har ju inte ditt mobnr. så det får bli en inbjudan såhär:

Måndagen den 11 maj kl 14.00 ska jag ha kalas!!! Hoppas ni kan komma!!

Kramar Harry

2009-05-02 @ 08:40:56
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0