Pissnatt

2009-04-05 @ 11:54:05<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
I går så tänkte jag att det är ju ändå lördag så jag kan ju unna mig en sen kväll nu när Hugo ändå sover så bra på nätterna. Så jag gick och la mig vid 3. Men DET skulle jag aldrig ha gjort. Hugo sov hur bra som hellst tills jag gick å la mig men efter det... Jag kan ju bara säga att de har vart ett helvete inatt. Skrik och gråt om vartannat. Men det har liksom inte vart något fel på honom. Han har vart torr, mätt, gott nerstoppad men ändå skrikit som en stucken gris tills jag har tagit upp honom. För det har ju inte heller gått att trästa honom medans han ligger kvar i sängen. Nej jag måsta ta upp honom å så skriker han som fan när jag lägger ner honom igen för han somnat. Jobbigt. Men vid nio så la jag honom i våran säng och lyckades tjuva till mig hela en och en halv timme! Innan jag var tvungen att gå upp för att gå ut med Mongo och mata Hugo igen.
Jag hade tänkt att jag skulle höra om någon av mammorna ville gå med mig ut på en prommenad senare, men jag vet allvarligt inte hur trevlig jag kommer att vara idag så det kanske är bra å ta de en annan dag. :P Ni vet i alla fall att jag tänker på er! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kunde inte Stefan avlösa dig lite då?

Vi tar gärnaen promenad i veckan när du är pigg igen =D

2009-04-05 @ 18:51:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0