Utmanad av Marie

2009-04-04 @ 19:56:51<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fyra tvprogram jag brukar se:
* Fredagsfilmen
* Lörsdagsfilmen
* Söndagsfilmen
* Scrubs
(Haha jag kollar aldrig på tv)

Fyra saker jag gjorde i går:
* Spelade
* Åt kinamat
* Pussades
* Lata mig

Fyra som står på min önskelista:
* Gå ner i vikt
* Shopa
* Lottomiljonen
* Overlock och tvillingnål symaskin :P

Fyra saker jag avskyr:
* Fattigdom
* Falskhet
* Sjukdommar
* Arbetslöshet

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Umgås med vänner och familj
* Shoppa
* Skapa
* Nörda mig framför ett bra spel ;)

Fyra saker jag åt i går:
* Kinamat
* Godis
* Snickerskaka
* Pasta carbonara

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Nemo
* Tristan

* Precious
* Robyn
(Vi har ju redan bestämt Rasmus eller Paulina Linea till nästa barn)

Fyra jobb jag skulle vilja ha:
* Kondotor
* Bagare
* Bartender
* Egen företagare =)

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* MAX
* Mc Donalds
* Kinamat
* Sibylla
 
Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Stefan
* Veronica

Fyra bloggar jag utmanar:
* Anne
* Sarah
* Marita
* Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0