22 December

2009-12-22 @ 23:41:55<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Dan före dan före dopparedan. Det känns konstigt. Jag har inte någon julkänsla alls. Jag brukar vanligtvis skylla på att det är "the missing snow" men nu är det ju snö så vad ska jag skylla på. Haha stefan tror att jag börjar bli vuxen och att det är därför jag inte är lika sprallig inför julen men vad vet jag. Jag har inte stressat någonting alls. Och det känns jättebra. Jag har köpt alla julklappar utom två som jag ska fixa lite snabbt efter jag uppdaterat bloggen. Eller ja, jag ska fixa en, för den adra behöver inte vara klar förns den 28 och det hinner jag gott och väl.

Idag kom underbaraste Marita över med en julklapp! Attans! Vi har ju ingenting till dem! Men jag lovade dem en julklapp snart, en hemmagjort och förhoppningsvis god en ;) Vi fick jättefina dekorerade pepparkakor, två sorters bräck, tryffel, russin och knäck. Men allt gottans låg det också ett par skitsnygga jeans till Hugo. ♥ De hade Nova växt ur så Hugo fick dem. Tusen tack!! 


Haha snygg min ^^


Så här sitter de snygga jeansen på Hugo. Fast här har han ingen blöja på sig så de sitter nog tightare sen.






Fina va! Och jag har smakat på tryffeln och knäcken. Kunde inte hålla mig längre. :P Supergod!

När jag ändå var i testa tagen så provade jag även julkläderna på Hugo. Så här blev det: 


Denna bilden togs för någon dag sedan iofs. Men ändå :P






Snygging! =)


Världens finaste kille!! I lite för stora kläder ;)

Föresten så har jag väl glömt att skriva ner att vi börjat pott-träna lite smått. Hugo har suttit på pottan tre dagar nu, och han har bajsat två gånger! Yayy! Han har kissat lite med men jag tror att det var för han tog i när han bajsa så det räknas inte så mycket ;) Haha. Men men nu ska jag pilla med julklapp och sedan ska jag gå och lägga mig. I morgon gör jag delad tur och åker hem till svärmor efter jobbet. Vi ska sova där och äta mummafrukost på julaftons morgon. Så det blir nog inget bloggande innan juldagen kanske, om inte ännu senare. Men jag önskar er alla en underbar jul!! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin han blev i sina kläder! :D Riktigt stilig! Och vad duktig du är på att göra julgodis! Imponerad :D



Sv: Så känner jag med! Kommer bli kul på julafton :D Barnen kommer bli så glada!

Haha vad söt han är! :D

Jag säger nej till David och då kan han lyssna :) Men bara ibland :P hehe

Jo det är ju sant :) Ska du jobba på julafton?

På julafton ska vi vara med min familj, juldagen min pojkväns pappa och annandagen hans mamma :D Vad ska ni göra? :)

God Jul! :D Kramar

2009-12-23 @ 10:10:19
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emma

Sikka fina kläder =)



Jo det är ganska fullt upp runt jul och nyår =) Men det är ju snart ett helt nytt år som man kan träffas, hehe!!



Jo jag har allt sökt, gjorde ju högskoleprovet. Men det är rekord många som sökt in till just ssk detta året så jag tror inte det finns en chans att jag kommer in nu till våren. Men jag satsar på till hösten istället =)

2009-12-23 @ 10:31:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha Jasså :D Skulle ha läst lite bättre ;)

Mysigt det låter :D Skönt att slippa jobba på julafton! Hoppas ni får en underbar jul! :D

kramar

2009-12-24 @ 00:40:58
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0