Annandagen = Julfirande #2

2009-12-26 @ 22:01:27<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har det vart full rulle sen jag gick upp i morse. Ingen vila någonstans och nu har jag så ont i mina fötter. Dagen började kl 9 med att jag, Mongo och Erika tog en timmes promenad. Vilket inte var världskul när man hade snö til knäna vissa bitar av vägen. Men men en rejäl motion fick vi i alla fall. Så var det ju hem och städa gärnet och laga en himlans massa mat och jag gjorde små kakor med. De blev goda faktiskt. Haha.

Precis när vi blivit klara med det värsta kommer våra gäster och vi sätter oss snart ner vid bortet, där vi mer eller mindre satt hela dagen. =) Hugo fick lite paket också. Det blev b.la. en "iglo", en ny bultbräda och två leksaklådor.

Tack för en underbar dag men nu är jag så trött att jag ska bumsa i säng. I morgon ska jag jobba kväll... yayy.. *not*

Lite bilder ifrån dagen



Maten vi slet med





Vi fick blommor =)


Hugo fick två nya leksakslådor, en vit och en grön. Så nu har ungen fyra!
(Den ena står ute i vardagsrummet)


Hugo ska ha med sig leksakslådan in i iglon



Sötaste lilla Maja. Hugo älskade lilla faster.


Nu är det ju bara den poppulära rutchkanan som alltid står mitt i rummet för den ingen egen plats har. Irriterande :P



Utav Hugos andra helt underbara faster fick han detta söta matset. Jag skrev om det i förra inlägget. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0