Det snöar!

2009-12-03 @ 23:50:10<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Lyckan är gjord! Stora fluffiga vita dun av lycka faller ner från himmelen. Änglavingar. Strimlade till små små dun av ren glädje. Haha. Undra hur vägarna kommer se ut imgn bitti när jag ska till jobber kl 6. Yayy... Den dagen den sorgen. Ikväll är jag bara lycklig.

Imorse så fick jag ett sms av Marita, hon ville komma över en sväng och hon är alltid välkommen! Vi satt och tjöta tills det var dax för henne att hämta sin lilla solstråle på dagis. Stefan var iväg och gjorde kartläsningsprovet idag för typ femte (?) gången. Men idag fick han full pott. Maxpoäng. Åh vad glad jag blir! Så har han uppkörningen på tsdag men den kommer han säkert att klara galant. Den är ju inget svår. Och så ska han boka en tid för läkarundersökningen imgn med så är det bara att skicka in alla papper och vänta på beslutet. *hoppas*

Idag var jag så arg på Stefan! Jag vet inte varför men jag tålde honom inte ens. Kunde inte vara i samma rum orkade inte prata med honm för jag var så arg på honom!! Men han hade inte gjort någonting. Men ändå! Jag åkte till jobbet ovch när jag kom hem så hade älskling tvättat och hängt upp två maskiner tvätt, diskat, städat, lagat mat och bakat en massa rulltårta som han fryst in. Gulle dig - när du vill. Jag tror att han verkligen kände av vad jag kände innan ^^ Men men nu är allt borta. Allt är som vanligt. 

Är det föresten någon av er som vill komma på ett MyKidoo-party? Jag har funderingar på att ha ett själv på måndag, men det är ju ingen ide om det inte kommer någon så hör av er? Sedan ska Nathalie ha ett party den 14 kl 17 och alla som vill och kan får jättegärna komma! Hon har lite svårt att få ihop gäster - som alla andra tyvärr- och har bett mig hälsa till alla jag känner att de är välkomna. Så säg till! =)

Nu ska jag gå å lägga mig men först så ska jag klämma in några bilder på Hugo med sit första paket (från paketkalendern) och sin första chokladbit <3
















(pappa tog magneten så länge så han ska fortsätta öppna paketet. Men då säger Hugo 'a aaaa' och visar med händerna att den har försvunnit ><)




Tror ni han blev glad eller? =)


Man ser det inte så bra på bilden, men han stampar i golvet (som han gör när han är jätteglad) över sina nya leksaker.








Hugo tyckte nog att Mongo behövdes slås in med. ^^
(Ignorera de äckliga ögonen som världens finaste lilla Mongo har på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0