Hur fan ska jag hinna?

2009-12-29 @ 05:54:35<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag vet inte alls vad jag har tänkt med när jag planerade idag. Jag har jobbat natt inatt och behöver ju antagligen sova en del i morgon bitti. Men vi ska också på minijul i munkedal. Innan dess ska jag hinna ha ett party hemma hos morbror och gå ut och gå med Erika. Efter minijulen ska vi, om vi hinner, ska vi åka till veronica och Niklas och fira jul där. Jisses! Vi får se vad vi hinner med. 1 prioritet är faktiskt partyt hos morbror och sova naturligtvis! =) Allt annat är ett plus. 

Någonting som känns förbannat skönt är i alla fall att det snart är över (?). Fårgan är ju bara hur länge detta varar. nu jobbar jag natt i stort sett fram till den 4, de dagarna jag är ledig är fullspäckade till tusen. Den 5 kommer antagligen Anne upp <3 Det ska bli jätteroligt! Så stannar de tills den 6 och den 7 börjar jag i skolan. Om ingenting inträffar så ska jag antagligen åka till Erika helgen där efter och bara vara jag liksom. Varje gång jag försökt komma ifrån hela verkligheten och bara vara mig själv så slutar det med att Stefan åker iväg till Figge och jag är hemma med Hugo och Mongo. Men inte denna gången!! I så fall lackar jag alltså!

Tv är fan skit kl 6 på möra. Det går ingenting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0