Julfirande # 3

2009-12-29 @ 21:12:04<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Dagen började bra stressigt. Jag vaknade kl 8 av att Stefan försökte mata Hugo som bara skrek. Han vägrade äta och när jag gick ut för att se vad som stod på, så skulle han absolut inte sitta kvar vid bordet med Stefan utan skulle med mig. Jag orkade inte bry mig utan gick tillbaka till sovrummet med kunde inte somna förns Stefan och Hugo gick till dagis vid 9. 

Idag har vi vart hemma hos min mamma och firat lite jul. Jag kan ju börja med att berätta att förra året så glömde min mamma att köpa någonting till mig. Hon tig igen det i år jag hade fan ett helt berg av julklappar! Haha men det var väldigt bra saker som jag önskat mig, som en sil, diskborstehållare, springform, kökshanddukar m.m. Men allra gladast blev jag nog ändå av ett presentkort på Gina på 500:- Så nu ska jag ut på rean och se om jag hittar någonting på Gina :D

Hugo fick jättesöta vantar och mössa av min lillebror, lite kläder och en boll. Vi tackar så hemskt mycket det var jättefint alltihop! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack va du är snäll! Hoppas ni haft en bra jul och nyår. Kramar

2010-01-01 @ 15:51:45
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0