Längtar

2009-12-13 @ 23:19:59<3<3
Dagboken, 8 Kommentarer<3<3
Pay it forward går på tv nu! Den är så underbart bra! Helt sjukt bra! Har du inte sett den så gör det! Har du sett den... varför inte se den igen ;) Haha.

Jag pratade med Linda idag. Hon är tydligen i vecka 33. Snart dax för henne. Haha. Det fick mig att komma å tänka på hur det var när jag hade Hugo i min mage. Jag var inte så stor. Det syntes knappt på mig att jag var gravid förns v 22. (Jag och mina närmaste såg ju det tidigare, men...) Jag saknar min lilla mage. Jag saknar den massor! Alla har berättat att de saknar att vara gravida men jag har aldrig kännt så. Förns nu. Haha. Det har slagit till med full styrka istället. Jag får ont i magen när jag råkar gå förbi de ytte pytte små kläderna i affärerna. <3

Datumen på bilderna stämmer inte...

Lilla magen i v 22
Jag var så stolt!


Magen i v 32.
Hur stor är du Linda? Jag vill ha fler bilder på magen! =)


Sista bilden innan Hugo tittade ut.
12 dagar innan BF, 11 dagar innan Hugo kom <3


Ut kom en sån här liten sparv. Mammas lilla ängel! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag hade inte sett den filmen förr, men såg den idag.. sjukt bra :)

2009-12-13 @ 23:27:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: nalle333

En liten och fin mage hade du amelie :)

Syns i em!!!

Kram

2009-12-14 @ 09:33:35
Postat av: marita

Haha, nej, inget pianoklinkande här inte.. Men det skadar inte att vara övertydlig ibland.. :P

Jag är bara lite parasit då å då här hos mamma.. Som nu, när jag kände att internetabstinensen blev för övermäktig.. Har inget internet för att en räkning inte blivit betald, för att tele2 (svordom svordom) skickade in de betalda pengarna till nästa räkning (Hur tänker dom??) så nu är det avstängt pga av obetald faktura.. :( Suck suck..

Skönt att höra om stefans framtida jobbutsikter!:)



Å så fina bäbismagebilder! Sån fin mage du hade.. (Det har du säkert nu oxå, bara det att du inte lägger ut några bilder på den på bloggen, så det är svårt att bilda sig en uppfattning.. haha.. ;) Min gravidmage var ju enorm om man jämför. Men så gick jag ju iofs bf+16 innan hon behagade komma ut.. haha..



Kika på film nåndag i veckan? Vi kan ju prata om det sen, för vi ska ju ses. :)



Kram!

2009-12-14 @ 10:16:04
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, skulle vara jätte trevilgt men vi åker till norrland på fredag. Är lucia å¨dagis på tisdag och Loke är på dagis onsdag och torsdag :/ Men vi kanske kan ta det efter nyår? :) Kram

2009-12-14 @ 13:04:07
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder! :D Saknar du också din mage? :)



Sv: Ja det är dom bilderna jag vill ha :D Fast är inte helt säker än :)

Jaha! Vad dum jag är :P Jag gick i skolan när jag blev gravid så jag har inte hunnit ut i arbetslivet än :) Ska börja på komvux nu i vår så jag fortsätter med skolan :D Hur gammal är du? :)

Kul att du tycker om dit jobb :D Så hoppas jag att jag kommer att känna :) Trivas alltså!

Kramar

2009-12-14 @ 16:39:26
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad roligt med lite magbilder :)

2009-12-14 @ 19:56:27
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh sikka mysiga bilder. Tror det är första gången jag ser bilder på din gravida mage, (och jätte fin är du som alltid) =) Hur mysigt som helst ju. Saknar min mage nått så enormt. Gud så mysigt det var! =)

2009-12-15 @ 22:07:52
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jätte fina bilder på en super fin mage :)

2009-12-16 @ 08:21:43
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0