Massor att göra

2009-12-10 @ 10:14:08<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Idag har vi mycket att göra. En hel hög med saker som ska göras står på schemat.

Dagens Schema:
° Upp och hoppa, iväg med Hugo till dagis och gå ut med Mongo
° Stefan ska iväg på möte och jag ska städa här hemma (Inge kul att komma hem till ett sketet hem!)
° Vi packar bilen till bredden med Mykidoogrejjer och allt annat vi ska ha med oss
° En färd till Anna Lena för att lämna av Hugos packning och Mongo
° Så bär det av till Hjo - Stefans pappa
° Jag åker vidare till Karlsborg och har ett MyKidooparty
° Stefan går på Lussefirande. Det är antingen Maja eller Tova som är med. Stefan kom inte ihåg vem. (Killar! Haha)
° Jag kommer hem till Kjelle igen och vi tillbringar natten där

Så här mysigt ska vi ha det. Det blir mycket bilåkande dock. Men Hugo ska sov hemma hos Anna Lena med Mongo och tyvärr betyder det här att jag och Stefan missar Hugos första lussefirande. Men Anna Lena ska dit och ta en massa kort åt oss.

I morgon blir det ännu en full dag. Vi ska åka hemifrån Kjelle vid tio för att sedan hämta Hugo. Anna Lena ska förbereda ett julbord å då kan hon inte ta hand om min lilla prins. Vi åker hem och gör oss i ordning och min mamma kommer vid 4 och passar Hugo för jag och Stefan ska gå på julbordet. Haha annars har vi ingenting planerat i helgen. Men allt händer idag och imgn =)

Stefan har i alla fall fått besked ang praktiken nu. FCT har fram till den 20 på sig att hitta en plats till Stefan annars så tar ams tillbaka Stefan. Och det get ju inte FCT bra kritik så därför har de press på sig. Stefan har också fått besked om att han antagligen kommer att få plats på något ställe i färgelanda. Killen som han ska gå med är snickare så om Stefan får jobb där ska han höra med honom om han kan fortsätta sin snickarlärlingstid. Det är ju alltid bra. Det är det Stefan ska prata om idag. Men nu känns det som att det måste hända någonting. Stefan har ju klarat körkortet, det är bara läkarbesöket kvar, han håller på att få praktikplats samtidigt som ams har erbjudit (och Stefan accepterat) en golvläggarutbildning på 16 veckor. Så... Händ någonting! Nu är det tre stora grejjer på gång liksom.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken söt header :D Nu ser man den!

Dagen då ens barn kommer till världen är den bästa! :D

Det hade varit jätte snällt av dig ifall du kunde fixa min header :D Jag är så dålig på sånt! Men jag kommer att få bilderna från fotograferingen snart så då vill jag helst använda dom till min header :) Du kanske till och med kan sätta in den på min blogg åt mig? :D

Min rygg är bättre idag :D Tack! Hoppas den förblir så ;)

Ha en bra dag! :D Kram

2009-12-10 @ 11:59:41
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha okej.

Guud så mysigt! Ja imorgon skulle hon ha lucia på dagis men de ringde efter mej idag. Hon hade bajsat ner sej helt :( Så troligen har hon fått magsjuka.

Allt bra med er idag?

kram

2009-12-10 @ 14:20:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh va Julig och fin din sida har blivit :)

Ja de måste vi absolut göra. Vi saknar er nu!

Kraam

2009-12-11 @ 09:20:13
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: maria

hej. det är jag igen som vill ha tag i ett halsband. jag har inte fått något mail än. har du lust å fråga igen. mvh maria

2009-12-11 @ 21:39:07
URL: http://marnellas.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Ja så är det nu med, massa som ska göras i både skolan och med hemmet. Men skönt så gör jag sista dagen på onsdag sen har jag jul ledigt. Ska bli gott med lite ledigt, skulle du läsa ngt nästa termin? Eller sökte du omvårdnad?

2009-12-12 @ 09:24:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :D Han fick en underbar födelsedag igår :D

Jag har bilderna nu :) Du kanske kan ge mig din msn så att jag kan skicka över dom? :D Snäll du är!

Ha en bra dag! :D

Kramar

2009-12-12 @ 12:20:53
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0