Så där ja!

2009-12-08 @ 10:35:03<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu har jag fått ordning på bloggen igen. Det enda som fattas (vad jag har märkt, ser ni något som ser felaktigt ut så säg till!) är en bild på min lilla stjärngosse i headern. Men jag har inte tagit den bilden än så jag får vänta lite med att lägga in den. Men det kommer ikväll hoppas jag.
Stjärngosselinnet hann inte torka igår innan Hugo var så trött och ville gå och lägga sig. Så vi får ta det idag med uppsyningen och fotograferingen. Men det gör ju ingenting. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. =)

Idag har Hugo dagis och jag tänkte passa på att städa lite medans han är borta - som vanligt. Man gör nästan inget annat ju! Jag plockar bort och Hugo drar fram. Haha. Men igår hjälpte han till att plocka (jag rensade ut klädkammaren igår) han fick papper och lättare saker å så sa jag "ge den till pappa" så gick han till Stefan och sa "tack tack" så fick Stefan den. Han har nog inte riktigt förstått innebörden av ordet tack, men det betyder i alla fall att någon får någonting. Men det spelar ingen roll om det är han eller vi. ^^ I alla fall så fick han mersmak och hela kvällen gick han runt och plockade upp saker ifrån golvet och gav det till Stefan. Haha. Gullunge!
Igår när jag rensade ut klädkammaren så hittade jag tre(!!) tangentbord! TRE! Och Stefan sa att inga fungerade och skulle slängas men varför gör man inte det då? Istället för att lägga det i klädkammaren!! Jaja, idag har jag kastat dem på återvinningen. Så det så. =)

Ikväll kanske vi ska till Grästorp på luciafirande. Det är Stefans kusiner Mattias och Dennis som lussar. Det ska nog bli mysigt. Får se vad Hugo tycker ;)

Oj oj! Jag skulle bara fixa lite småsaker på bloggen och nu har jag suttit vid datorn i 1½ timma! Haha. Men helt ärligt så har jag bara grejjat med designen. Det tar sin lilla tid! Nu blir det frulle och sedan städ tills det är dax att hämta Hugo igen. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det gör inget :D Förstår precis vad du menar!

Jag vet faktiskt inte :S Tror jag vill ändra den helt, men har fått många kommentarer att den är så fin :) Jag gillar färgen! :D

Vad tycker du? :)

2009-12-08 @ 12:08:35
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0