10 Februari

2009-02-10 @ 11:52:55<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det är sjukt va fort tiden går.
Men jag  tänkte att jag skulle gå ner å kolla om de finns någon tvätt-tid idag, så jag har någonting å ha på mig på lördag :D
Tänkte också att jag skulle göra lite mat till Hugo idag. Blanda ihop lite måltider. Det blir nog bra, nu måste han ju få lite mer än bara grönsaker å frukt. Det är ju inget kul å leva på broccoli =)
Men jag funderar... Är det någon som vet hur man kna göra lite sås som Hugo får äta? För det blir allt himla torr mat annars :S Men jag kan ju inte ha i mjölk :S Hur gör man sås utan mjölk? :P Matlagning e inte min starka sida. Tacksam för tips om ni har ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för mat du tänkt ha sås i? För man kan ju ha smör i eller en liten skväll vatten. För jag vet inte riktigt hur noga dom är med mjölken men jag vet att stora mängder mjölk inte gör någon skada men som sagt jag vet inte säkert.



Tack underbara Amelie, du är sååå himla goo!! I like you too!!

2009-02-10 @ 12:16:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Nu har jag bloggat! =P



Hmm.. Måste du göra sås till honom då? Kan du inte bara göra purén lite lösare i konsistensen? Ta i lite olivolja, det brukar jag göra.. Det är nyttigt också. =)

2009-02-10 @ 12:28:48
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0