9 Februari

2009-02-09 @ 12:55:36<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3

Idag är det alltså måndag igen och en ny vecka börjar. Denna veckan händer det en del, men inte så mycket att det blir FÖR mycket.  Idag ska vi till lidl å kolla på en ny bil. De va en kille som ringde igår å ville byta sin volvo combi måt våran bil med 10 eller 11 000 mellan. Det är en ganska bra affär så länge som bilen är ok. Hoppas på de så har vi inga fler bilproblem å så har vi pengar å så... Sedan ska vi till ÖF. =)
I morgon ska vi nog inte göra allt för mycket. Bara vara tror jag.
På onsdag ska jag på fika hemma hos Marie ochg William. Ska bli väldigt roligt å se hur de ser ut hemma hos dem. Jag var ju inte hemma hos dem i deras förra lägenhet heller... Så det blir roligt.
På torsdag sska vi babysimma på morgonen å sen hoppas vi på en fika med Marita å Nova =) Sedan hoppas jag att vi kan komma iväg till bb å ta ett kort på oss till tidningen. Har ju fan inte fått tummen ur än men som jag alltid säger, bättre sent än  aldrig. =) Annars så får vi ta de på måndag. för vi SKA åka dit nu!
På fredag är det Emmas födelsedag =) Då ska jag skicka ett sms till henne å det är i stort sett allt jag har planerat för den dagen =) Haha Fullspäckat. Hehe.
På lördagen ska vi kanske ut å fira Emma. Eller ja, klart att de blir fira utav men inte säkert att jag kan åka med. Stefan jobbar i helgen å jag får prata med Anna-Lena eller mormor om de kan ta Hugo isf å så vet jag inte om vi har råd... Denna eviga plågan med för lite pengar! Men får vi sålt bilen idag så kan jag säklerligen smuggla undan lite pengar så jag kan följa med ut =) Ska bli så kul så!


Föresten, tjejer! Vad ska vi köpa till Emma? Å, Emma, Vad önskar du dig?

Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Du SKA följa me ut, det gör inget om du inte har råd för det har vi andra så vi bjuder ut dig =)

Och ja vad ska vi köpa till Emma, vi pratas om det när inte Emma hör :P Hihi..

2009-02-09 @ 13:17:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: emilia

klart du ska med ut.. va ju så kul sist vi va ute du jag emma och marie =)

2009-02-09 @ 13:19:13
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Såklart du ska med ut ;) Inte för att jag är sååå jätte pepp på att gå på Lipz men.. Ses på onsdag :)

2009-02-09 @ 13:47:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag ska ni köpa???? Det är frågan, haha... Det enda jag önskar mig är ett härligt humör på lördag =)





Och klart Amelie du ska med..

2009-02-09 @ 19:40:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0