#!!¤% Bilddagboken!

2009-02-13 @ 21:37:20<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Fan.... Nu har uppladdningsklienten för flera bilder laggt av för mig.. Varför måste allt krongla. Så nu sitter jag här... Och laddar upp bild efter bild. JOBBIGT! Speciellt när man har en hel del bilder å ladda upp!
Jag provade en massa frisyrer idag men jag hittade ingen som jag gillade. Jag får se vad jag känner för imgn. Bilder finns på bdb. (Innom en ehm.. snar? framtid)
Hugos dygnsrytm har störts. I förrgår somnade han kl 7, med kläder å allt. Å vaknade vid 10 eller nått... (tror jag skrivit om den dagen längre ner om någon är JÄTTE intresserad av tiden ;) ) I går somnade han vid halv åtta och sov till åtta, vilket gjorde att han inte somnade förns vid halv tolv eller nått... Idag somnade han vid 7 igen. Han har vaknat där inne men inte skrikit. Har han gnällt så har jag gått in, laggt honom på kudden, gett honom snutten och nappen, satt på speldosan och gått ut. Han ska INTE komma upp mer idag. Det kan hända att han blir hungrig igen innan jag går å lägger mig men då får han äta i sängen. Upp kommer han inte förns imgn. Hoppas att de funkar så här för jag vill ha lite egentid med Stefan på kvällarna... (Fast nu sover ju Stefan. Hehe.)
Nu håller mitt bröd på att gräddas och idag (WOHO!) har jag faktist rensat lite i källaren. Nu är det inte lådor ÖVERALLT, nu står de staplade i ordning i ett hörn. Så får jag rensa bland lådorna en annan dag, nu är de ur vägen iaf. ;)
Jag är SÅ sugen på å baka bullar! Men jag orkar ju fan inte gör de nu :S Haha de får jag ta en annan dag.
Nu ska jag kolla på femmans fredagsfilm. Minns inte va den hette men de skulle va en komedi iaf ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Vad har du för lösen på bilddagboken då ? Jag kommer inte in på den för jag är inte vän med dig där.. Men vill gärna följa den =)

2009-02-13 @ 21:47:53
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det ligger på Swedenborg! =)

2009-02-13 @ 22:57:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0